بهترین کتاب‌های شبکه های کامپوتری

بهترین کتاب شبکه های کامپیوتری

اهمیت شبکه های کامپیوتری

بدون تردید اینترنت امروزی، با صدها میلیون کامپیوتر، لینک مخابراتی، و سوییچی که به آن متصل هستند، با میلیارد ها کاربری که با وسایل مختلف (کامپیوتر های قابل حمل، تبلت و گوشی های هوشمند) به آن وصل می شوند، و با شبکه ای عظیم از ابزار های اینترنتی جدید متصل به آن، بزرگ ترین سیستم مهندسی ساخت دست بشر در تمام طول تاریخ است.

شبکه های کامپیوتری شاخه ای از فناوری است که نیاز تبادل داده بین مجموعه ای از کامپیوتر های مستقل را برآورد می کند و مطالعه و تسلط داشتن بر آن در عصر حاضر بسیار حائز اهمیت است.

لیستی از بهترین کتاب های شبکه های کامپیوتری

در این مقاله به معرفی کاربردی ترین کتاب‌های مورد استفاده در مبحث شبکه های کامپیوتری پرداختیم، همراه ما باشید تا بهترین کتاب‌های شبکه های کامپیوتری را معرفی کنیم.


خرید کتاب شبکه های کامپیوتری تننباوم

کتاب شبکه های کامپیوتری تننباوم

موضوع این کتاب شبکه های کامپیوتری است، که به چگونگی ایجاد ارتباط بین مجموعه ای از کامپیوترها می پردازد. شبکه های کامپیوتری بیش از آن که یک مقوله ی صرفاً فناورانه و یکی از شاخه های علوم کاربردی باشد، یک پدیده ی جهانی است، پدیده ای که روش زندگی، تعاملات اجتماعی و گرایشات انسانی را نیز دستخوش تحولات شگرف کرده است. این کتاب یکی از موفق ترین و مطرح ترین کتاب ها در زمینه ی شبکه های کامپیوتری، چه در حوزه ی آکادمیک و چه در حوزه ی حرفه ای می باشد که ترجمه ی روان و صحیح آن طی دو جلد در دسترس دانشجویان و علاقمندان قرار دارد.


خرید کتاب شبکه های کامپیوتری کراس - حسین حاج رسولیها

کتاب شبکه های کامپیوتری – کراس | حاج رسولیها

شبکه های اینترنت و کامپیوتر عظیم ترین سیستم های مهندسی شده به وسیله انسان می باشند، که مطالعه و بررسی آن ها در دنیای امروزه بسیار حائز اهمیت است.

کتاب “شبکه های کامپیوتری (رویکرد از فراز به فرود)” که به بیش از ۱۶ زبان رایج دنیا ترجمه شده است، با هدف ارائه اطلاعاتی جامع و کاربردی در زمینه شبکه های کامپیوتری با بهره گیری از اصول و قواعد جدیدِ روزِ دنیا برای اساتید، دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته های مختلف مهندسی علوم کامپیوتر، فناوری اطلاعات و مهندسی برق و سایر علاقه مندان به این موضوع، به چاپ رسیده است.


خرید کتاب اصول طراحی شبکه های کامپیوتری احسان ملکیان

کتاب اصول طراحی شبکه های کامپیوتری – ملکیان

شبکه های کامپیوتری شاخه ای از فناوری است که نیاز تبادل داده بین مجموعه ای از کامپیوتر های مستقل را برآورد می کند و مطالعه و تسلط داشتن بر آن در عصر حاضر بسیار حائز اهمیت است.

کتاب “اصول طراحی شبکه های کامپیوتری” ضمن تشریح اصول و چهار چوب های فرآیند طراحی شبکه، به شرح تفضیلی تکنولوژی های لازم برای طراحی و پیاده سازی شبکه می پردازد. درواقع این کتاب با ارائه ی مثال های کاربردی، فلوچارت ها، جداول و نمودارهای متعدد سعی در ساده سازی مطالب پیچیده 《طراحی شبکه》 برای دانشجویان و اساتید رشته های مهندسی و علوم کامپیوتر دارد.


خرید کتاب شبکه های کامپیوتری مسعود رحمانی - پوران پژوهش

کتاب شبکه‌ های کامپیوتری | رحمانی؛ پوران پژوهش

در کتاب شبکه های کامپیوتری از انتشارات پوران پژوهش سعی شده مفاهیم شبکه های کامپیوتری با زبانی ساده و به طور اختصار بیان شود. این کتاب می‌تواند به عنوان کتاب خودآموز درس‌ شبکه های کامپیوتری در دوره‌های کاردانی و کارشناسی کامپیوتر مرجع مناسبی باشد. همچنین دانشجویانی که خود را برای آزمون کارشناسی ارشد آماده می‌کنند نیز می‌توانند از مطالب این کتاب استفاده نمایند. مطالب کتاب شبکه های کامپیوتری امیرمسعود رحمانی در 6 فصل تهیه شده است. همچنین در انتهای هر فصل نیز تست‌هایی از مولف برای آشنایی بیشتر خوانندگان ارائه شده است.


خرید کتاب شبکه های کامپیوتری مدرسان شریف

کتاب شبکه های کامپیوتری مدرسان شریف

کتاب شبکه های کامپیوتری در هر فصل درسنامه‌ای با مطالب ساده و بیانی شیوا مذکور شده است؛ مثال‌هایی که در دروس پرداخته شده؛ با پاسخ تشریحی ارائه شده است.

در انتهای هر فصل سوالات و پاسخ‌های تشریحی آزمون‌های سراسر و آزاد گرداوری شده است.

10 آزمون خودسنجی در سطوح (آسان-متوسط-سخت)‌جهت آمادگی هرچه بهتر دانشجویان ارائه شده است.


خرید کتاب درس و کنکور شبکه های کامپیوتری اثر مقسّمی

کتاب درس و کنکور شبکه های کامپیوتری اثر مقسّمی

نویسنده (دکتر علی برومندنیا و حمیدرضا مقسّمی) مطالب را با توضیحات کامل بیان می کند، سپس سوالات و تست های طبقه بندی شده مربوط به مباحث را به همراه پاسخ تشریحی جهت آشنایی بیشتر دانشجویان بیان می کند.

سرفصل‌های کتاب عبارت‌ انداز: 1- مقدمه‌ای بر شبکه‌های کامپیوتری 2- لایه‌‌های فیزیکی و مفاهیم انتقال داده‌ها 3- انتقال سنکرون و آسنکرون و کنترل خطا 4- پروتکل‌های کنترل لایه پیوند داده‌ها 5- مالتی پلکسینگ 6- شبکه‌های محلی (LAN) 7- شبکه‌های گسترده (WAN) 8- مسیریابی شبکه‌های راهگزینی بسته‌ای 9- پروتکل‌های اینترنت


خرید کتاب شبکه های کامپیوتری راهیان ارشد

 شبکه های کامپیوتری راهیان ارشد

کتاب شبکه های کامپیوتری از راهیان ارشد یکی از بهترین کتاب‌ها برای کنکور ارشد می‌باشد.

درسنامه کامل و طبقه بندی شده برای دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر و IT در نظر گرفته شده. علاوه بر این، به حل تشریحی تمامی آزمون‌های برگزار شده کنکور ارشد پرداخته شده است.

مؤلف کتاب شبکه های کامپیوتری (ارسطو خلیلی فر) نمونه سولات چهار گزینه‌ای تلیفی و آزمون کنکور ارائه کرده است.


امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد تا اطلاعات بیشتری در مورد بهترین کتاب‌های سیستم عامل کسب کنید.همچنین به یاد داشته باشید که ما همواره منتظر شنیدن نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما در رابطه با مقالات خود هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت