کتاب عروسکی

معرفی بهترین کتاب های عروسکی

اهمیت استفاده از کتاب های عروسکی برای کودکان

بازی عروسکی یک ابزار یادگیری اولیه است که به  کودکان کمک می کند تا توانایی های شناختی و مهارت های اجتماعی-عاطفی خود را توسعه دهند و حال اینکه اگر این ویژگی با یک کتاب همراه شود تاثیر بیشتری نیز خواهد داشت بنابراین از کتاب های عروسکی می توان به عنوان اولین ابزار آموزشی بهره برد.

مهمترین عناوین کتاب های عروسکی برای کودک

یکی از راههای ارتباطی کودکان با دنیای اطرافشان و فهم بهتر مسائل ارتباط گرفتن آنها با عروسکهاست چون برایشان قابل درک تر هستند و دنیای پیچیده ای ندارند. فروشگاه کتابانه برای شناخت بهترعلاقه مندان با دنیای کتاب های عروسکی در این مقاله به معرفی تعدادی از آنها پرداخته است.


کتاب های عروسکی انتشارات گاج

کتاب های عروسکی انتشارات گاج از بهترین کتاب های عروسکی می باشد که برای گروه سنی الف طراحی شده است. کتاب های عروسکی گاج همراه با شعر وقصه و عروسک هایی که کودک می تواند با قرار دادن دستش در آن، آنها را به حرکت درآورد از ابزارهای خوب آموزشی محسوب می شود. بیشتر جلدهای اسن مجموعه به معرفی حیوانات پرداخته است.

کتاب عروسکی انتشارات گاج

کتاب عروسکی انتشارات سایه گستر

از بهترین کتاب های عروسکی می توان از کتاب های انتشارات سایه گستر نام برد. این مجموعه در قالب شعر به معرفی حیوانات می پردازد. طراحی این کتاب به این شکل است که قسمت دهان حیوان پارچه ای است و بچه ها با قرار دادن دست درون عروسک می توانند آن را تکان دهند.

کتاب عروسکی انتشارات سایه گستر

کتاب عروسکی انتشارات جابیرو

یکی از بهترین کتاب های عروسکی ، کتاب های انتشارات جابیرو می باشد. در هر جلد داستانی روایت می شود و شخصیت اصلی داستان با عروسکی پارچه ای طراحی شده که قابلیت حرکت دادن دارد. بچه ها می توانند با قرار دادن دستشان در آن شخصیت داستان را به حرکت درآورند.

کتاب عروسکی جابیرو

در این مقاله از مزیت های استفاده از کتاب های عروسکی برای کودکان زیر 3 سال و یا گروه سنی الف مطالبی را ارائه کردیم. به نظر شما استفاده از کتاب های عروسکی چقدر به رشد فکری کودکان کمک خواهد کرد؟ (+)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت