بهترین کتاب های نظریه زبان‌ها و ماشین‌ها

بهترین کتاب نظریه زبان ها و ماشین ها

دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر در دوران لیسانس درسی سه واحدی به نام نظریه زبان‌ها و ماشین‌ها را می گذرانند که از دورس پایه‌ای رشته مهندسی کامپیوتر و علوم کامپیوتر است. این درس در دسته دروس مشترک قرار دارد و در کنکور ارشد دارای ضریب ۴ است.

اگر می‌خواهید چند نمونه از بهترین کتاب‌های نظریه زبان‌ها و ماشین‌ها را بشناسید، در ادامه با ما همراه باشید.

خرید کتاب نظریه زبان‌ها و ماشین‌ها اثر پیتر لینر

کتاب نظریه زبان ها و ماشین ها اثر لینز

موضوع اصلی کتاب زبان‌ها و ماشین‌ها پیتر لینز، نظریه‌ی محاسبات است که مشتمل بر چند مبحث است که در کنار هم، پایه ی نظری دانش کامپیوتر را تشکیل می دهند، دانش کامپیوتر یک رشته ی علمی کاربردی است.

بحث مطرح شده در کتاب “مقدمه ای بر نظریه زبان‌ها و ماشین‌ها” نوشته پیتر لینز مربوط به بحث تئوری آتاماتا و مقدمه ای بر نظریه های محاسبه پذیری و پیچیدگی می باشد که بهترین مرجع درس نظریه زبان ها و ماشین ها برای دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر و هم چنین علوم کامپیوتر می باشد.


خرید کتاب نظریه زبان‌ها و ماشین‌ها اثر فردین شاپوری

کتاب نظریه زبان ها و ماشین ها | فردین شاپوری

در کتاب نظریه زبان‌ها و ماشین‌ها فردین شاپوری سعی شده بسیاری از ایده ها و مفاهیم از طریق مثال‌های مختلف شرح داده شود. برای اینکه بتواند از چند دیدگاه متفاوت به مسئله نگاه کند، مولف از چند روش اثبات استفاده کرده است؛ که جزئیات تشریح شده است.

مطالعه  کتاب نظریه زبان‌ها و ماشین‌ها اثر فردین شاپوری باعث فهم بهتر درس کامپایلر نیز می شود.


خرید کتاب نظریه زبان‌ها و ماشین‌ها مدرسان شریف

کتاب ارشد نظریه زبان‌ها و ماشین‌ها مدرسان شریف

کتاب نظریه زبان‌ها و ماشین‌ها، چگونگی ساخت یک زبان و قواعد آن را بررسی می‌کند. کتاب حاضر حاصل بررسی و پژوهش در منابع مختلف نظریه زبان‌ها و ماشین‌ها و همچنین تدوین مطالب تدریس شده می‌باشد که در قالب مثال های تشریحی و تستی ارائه گردیده است.

در هر فصل، ابتدا مطالب و نکات درسی به همراه مثال های تالیفی ارائه شده‌اند، و پس از متن هر فصل سولات آزمون‌های سراسری و آزاد با پاسخ کاملا تشریحی تحت عنوان تست‌های طبقه‌بندی شده آورده شده است.


خرید کتاب نظریه زبان‌ها و ماشین‌ها پوران پژوهش

کتاب نظریه زبان‌ها و ماشین‌ها پوران پژوهش

کتاب نظریه زبان‌ها و ماشین‌ها پوران پژوهش به طور کامل مبحث نظریه زبان و ماشین را پوشش داده است. این کتاب یکی از قدیمی ترین های کتاب‌های ارشد نظریه زبان‌ها و ماشین‌ها می باشد.

سر فصل‌های کتاب نظریه زبان و ماشین پوران پژوهش پور محقق عبارت اند‌از: مفاهیم پایه، عبارت‌های منظم، گرامرها ، ماشین‌ها، زبان‌ها، مدل‌های دیگر ماشین‌های تورینگمحدودیت‌های محاسبات الگوریتمی و سؤال‌های کارشناسی ارشد سراسری دوره‌های قبل با پاسخ تشریحی می‌باشد.


امیدواریم این مقاله به انتخاب بهتر، درباره کتاب های نظریه زبان‌ها و ماشین‌ها به شما کمک کرده باشد.همچنین به یاد داشته باشید که ما همواره منتظر شنیدن نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما در رابطه با مقالات کتابانه هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت