بهترین کتاب های آزمون استخدامی آموزش و پرورش

بهترین کتاب های آزمون استخدامی آموزش و پرورش

آزمون استخدامی آموزش و پرورش به طور معول برای سه گروه به صورت مجزا برگزار می‌شود که آموزگار ابتدایی، آموزگار کودکان استثنایی و دبیری در رشته‌های مختلف برای دوره‌های متوسطه اول و دوم را شامل می‌شود.
بر خلاف سال‌های گذشته مواد آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در سه بخش عمومی، اختصاصی و تخصصی بخش‌بندی شده است.

خرید کتاب آموزگار ابتدایی حیطه عمومی سامان سنجش

کتاب آموزگار ابتدایی (حیطه عمومی) | سامان سنجش

کتاب آموزگار ابتدایی حیطه عمومی اثر انتشارات سنجش، کامل‌ترین درسنامه دروس عمومی و آزمون‌های مستند و پرتکرار می‌باشد.

دکتر مهدی تقوی کیا و محمد‌علی عزیزی هشتصد‌ و هشتاد سوال طرح کرده‌اند که بر اساس آزمون استخدامی حیطه عمومی تعیین کرده‌اند.


خرید کتاب جامع دبیری و هنر‌آموز حیطه عمومی

کتاب جامع دبیری و هنرآموز (حیطه عمومی)

کتاب جامع دبیری و هنرآموز حیطه عمومی اثر نشر آرسا جهت ارائه ی مطالبی که مربوط به بخش عمومی سوالات است، همراه با پاسخ های تشریحی گردآوری شده است.

سرفصل های کتاب جامع دیریو هنر آموز آموزش و پروش شامل، تاریخ و فرهنگ تمدن تعلیم و تربیت اسلامی، معارف و اندیشه های اسلامی و انقلابی، توانایی های عمومی ذهنی دانش سیاسی، اجتماعی و حقوق اساسی می باشد.

در ابتدای هر فصل توضیحات و نکاتی از آن مبحث قرار گرفته و سپس به سراغ سوالات چهار گزینه ای رفته است و در آخر نیز پاسخنامه سوالات در همان فصل ذکر شده است.


خرید کتاب دروس عمومی؛ ویژه آزمون استخدامی مدرسان شریف

کتاب دروس (حیطه عمومی)؛ ویژه آزمون استخدامی | مدرسان شریف

کتاب مدرسان شریف دروس حیطه عمومی ویژه آزمون استخدامی آموزش پرورش شامل درسنامه، مثال ها و نکات مهم جمع‌بندی شده است.

گروه مولفان انتشارات مدرسان شریف در کتاب آزمون استخدامی آموزش و پرورش خود، سه آزمون شبیه سازی کرده‌اند که شامل پاسخنامه تشریحی می‌باشد.


خرید کتاب آزمون استخدامی آموزش و پرورش حیطه عمومی

کتاب آزمون استخدامی آموزش و پرورش (حیطه عمومی)

کتاب آزمون استخدامی آموزش پرورش حیطه عمومی اثر نشر آراه در کتاب خود به درسنامه، خلاصه درس و معرفی نکات برتر پرداخته است.

سولات شبیه سازی شده استخدامی با پاسخ نامه تشریحی مطابق با سرفصل جدید آزمون استخدامی آموزش و پرورش تععیین شده است.


خرید کتاب استخدام یار دروس حیطه عمومی آموزش و پرورش

کتاب استخدام یار دروس (حیطه عمومی) آموزش و پرورش اثر نشر اندیشه رشد

استخدام یار دروس حیطه عمومی آموزش و پرورش یکی از مهمترین کتاب‌های جمع بندی برای داوطلبان آزمون های استخدامی آموزش و پرورش است، که درسنامه، نکته و تست‌های جامع‌ای را در بر می‌گیرد.

فصل های کتا عبارت اند‌از: تاریخ فرهنگ و تمدن – تعلیم و تربیت اسلامی – توانایی‌های عمومی و ذهنی – معارف و اندیشه های اسلامی انقلابی – دانش سیاسی اجتماعی و حقوق اساسی


خرید کتاب جامع دبیری و هنر آموز(حیطه اختصاصی)

کتاب جامع دبیری و هنرآموز (حیطه اختصاصی)

کتاب جامع دبیری و هنرآموز حیطه اختصاصی اثر نشر آرسا جهت ارائه ی مطالبی که مربوط به بخش عمومی سوالات است، همراه با پاسخ های تشریحی گردآوری شده است.

در ابتدا هر فصل، مطالب و نکات مهم مربوط به آن سرفصل را به طور مختصر و مفید ارائه کرده و سپس به سراغ سوالات تستی رفته است.

همچنین خلاصه یک صفحه‌ای در انتهای مطالب آمده تا مروری بر یادگیری آنچه که آموزش داده، باشد. در انتهای سوالات نیز پاسخ نامه در نظر گرفته شده است.


خرید کتاب آزمون استخدامی آموزش و پرورش دروس حیطه اختصاصی مدرسان شریف

کتاب آزمون استخدامی آموزش و پرورش دروس (حیطه اختصاصی) | مدرسان شریف

کتاب مدرسان شریف دروس حیطه اختصاصی ویژه آزمون استخدامی آموزش پرورش شامل درسنامه، مثال ها و نکات مهم جمع‌بندی شده است.

گروه مولفان انتشارات مدرسان شریف در کتاب آزمون استخدامی آموزش و پرورش خود، سه آزمون شبیه سازی کرده‌اند که شامل پاسخنامه تشریحی می‌باشد.


خرید کتاب آزمون استخدامی آموزش و پرورش(حیطه اختصاصی

کتاب آزمون استخدامی آموزش و پرورش (حیطه اختصاصی)

کتاب آزمون استخدامی آموزش و پرورش حیطه اختصاصی اثر نشر آراه در کتاب خود به درسنامه، خلاصه درس و معرفی نکات برتر پرداخته است. در ابتدای هر فصل مطالبی جهت توضیحات بیشتر مباحث و ارائه نکات جهت آشنایی خوانندگان با درس ذکر شده تا با مطالعه ی آنها در زمان پاسخ به سوالات آمادگی لازم را داشته باشند.

بعد از نکات، سوالات و نمونه آزمون های سال های گذشته همراه با پاسخ های تشریحی قرار گرفته که یادگیری این مفاهیم را آسان تر کرده است. برای تهیه کتاب آموزگار ابتدایی حیطه اختصاصی سعی شده تا از منابع طراز اول بهره برده شود.


خرید کتاب استخدام‌یار دروس حیطه اختصاصی آموزگار ابتدایی

کتاب استخدام یار دروس (حیطه اختصاصی) آموزگار ابتدایی | اندیشه ارشد

کتاب استخدام یار دروس حیطه اختصاصی آموزگار ابتدایی اثر نشر اندیشه ارشد یکی از مهمترین کتاب‌های جمع بندی برای داوطلبان آزمون های استخدامی آموزش و پرورش است، که ، نکته و تست‌های جامع‌ای را در بر می‌گیرد.

درسنامه این کتاب شامل استاد و قوانین – روش‌ها و فنون تدرس – روانشناسی تربیتی – سنجش و اندازه‌گیری پیشرفت تحصیلی است.


خرید کتاب آموزگار ابتدایی(حیطه اختصاصی) سامان سنجش

کتاب آموزگار ابتدایی (حیطه اختصاصی) | سامان سنجش

کتاب آموزگار ابتدایی حیطه اختصاصی اثر انتشارات سامان سنجش، کامل‌ترین درسنامه دروس اختصاصی و آزمون‌های مستند و پرتکرار می‌باشد.

دکتر مهدی تقوی کیا – محمد‌علی عزیزی و زهرا سلیمانی تیرانی هشتصد و چهل سوال طرح کرده‌اند که بر اساس آزمون استخدامی حیطه اختصاصی تعیین کرده‌اند.


بهترین کتاب های آزمون استخدامی آموزش و پرورش

کتاب استخدامی آموزگار ابتدایی (حیطه تخصصی)

کتاب آموزگار ابتدایی حیطه ت اثر نشر آراه در کتاب خود به درسنامه، خلاصه درس و معرفی نکات برتر پرداخته است. در ابتدای هر فصل مطالبی جهت توضیحات بیشتر مباحث و ارائه نکات جهت آشنایی خوانندگان با درس ذکر شده تا با مطالعه ی آنها در زمان پاسخ به سوالات آمادگی لازم را داشته باشند.

بعد از نکات، سوالات و نمونه آزمون های سال های گذشته همراه با پاسخ های تشریحی قرار گرفته که یادگیری این مفاهیم را آسان تر کرده است. برای تهیه کتاب آموزگار ابتدایی حیطه تخصصی سعی شده تا از منابع طراز اول بهره برده شود.


امیدواریم این مقاله به انتخاب بهتر، درباره کتاب های طراحی الگوریتم به شما کمک کرده باشد.همچنین به یاد داشته باشید که ما همواره منتظر شنیدن نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما در رابطه با مقالات کتابانه هستیم.

1 Comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت