ثبت نام کتاب درسی دوازدهم تجربی

ثبت‌نام کتاب درسی دوازدهم تجربی 1403 – 1404 + ویدئو آموزشی

احتمالا در جریان هستید که ثبت‌ نام کتاب درسی دوازدهم تجربی با جدیدترین تغییرات اعمال‌شده، صرفا در بازه زمانی خاصی امکان‌پذیر است. این موضوع باعث شده است که فراموشی یا از دست دادن زمان، اتفاقات پیش‌بینی نشده مانند گم کردن کتاب‌ها به یکی از مشکلات دانش آموزان تبدیل شود!

در این مقاله به بررسی شیوه و زمان ثبت نام کتاب درسی دوازدهم تجربی پرداختیم. به علاوه، اگر از ثبت نام جامانده‌اید و فرصت خرید کتاب درسی دوازدهم تجربی، به صورت کلی و یا تک جلدی در کتابانه فراهم است. برای آشنایی با روش انجام کار، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

توجه: زمان ثبت نام کتاب های درسی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ اعلام شد. این زمان برای پایه دوازدهم تجربی تاریخ 28/ 1/ 1403 تا 31/ 1/ 1403 می باشد و دانش آموزان و مدیران مدارس باید ظرف این مدت، جهت ثبت نام کتاب های درسی دانش آموزان، وارد سامانه های مربوطه شوند.

ویدئو نحوه ثبت نام در سامانه ثبت سفارش کتب درسی

برای ثبت نام کتاب درسی می‌توان به دو شیوه فردی و گروهی اقدام نمود. ویدیو مربوط به هر یک از این روش ها در ادامه برای شما آورده شده است.

نحوه ثبت نام در سامانه ثبت سفارش کتب درسی (ثبت نام فردی)

اگر قصد دارید بدون مداخله مدرسه، به صورت شخصی برای ثبت نام کتاب های دوازدهم تجربی اقدام نمایید، مراحل آن به صورت کامل در ویدیو زیر ذکر شده است:

آموزش ثبت نام در سامانه ثبت سفارش کتب درسی (سفارش گروهی)

ویدیو زیر برای آموزش ثبت نام های گروهی و مختص مدیران مدارس است. مراحل ثبت نام در ویدیو زیر به صورت کامل به شما ارائه شده است:

فهرست کامل کتاب های درسی دوازدهم تجربی

پیش از خرید کتاب درسی دوازدهم تجربی، آگاهی از انواع کتاب‌های حاضر در لیست پایه دوازدهم، آرامشِ خاطر والدین و دانش‌آموزان خواهد بود. بنابراین بهتر است با فهرست زیر، مواردی که خواستار تهیه آن‌ها از طریق سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی یا راه‌های دیگر هستید را مرور کنیم:

کتاب های درسی دوازدهم رشته علوم تجربی (عمومی):

کتاب های درسی دوازدهم رشته علوم تجربی (اختصاصی):

نکات مهم ثبت ‌نام کتاب درسی رشته تجربی پایه دوازدهم

برای ثبت نام کتاب درسی دوازدهم تجربیاز طریق سامانه، رعایت نکاتی از سوی دانش‌آموز و البته مدیریت مدرسه که اقدام به ثبت کتاب‌های درسی می‌نماید، ضرورت دارد.

دانش‌آموزان باید پیش از شروع فرایند ثبت سفارش جهت خرید کتاب درسی دوازدهم تجربی، مدرسه دلخواه خود جهت ادامه تحصیل را انتخاب نموده و مدارک لازم را ارائه دهند.

زمان ثبت نام کتاب های درسی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ اعلام شد

مطابق مطالبی که در ابتدای مقاله ذکر شد، تقویم سفارش کتاب های درسی سال 1403 – 1404 مشخص گشته و زمان ثبت نام برای پایه دوازدهم ریاضی تاریخ 28/ 1/ 1403 تا 31/ 1/ 1403 می باشد و دانش آموزان و مدیران مدارس باید ظرف این مدت، جهت ثبت نام کتاب های درسی دانش آموزان، وارد سامانه های مربوطه شوند.

زمان ثبت نام کتاب درسی

نحوه ثبت نام کتاب های درسی دوازدهم علوم تجربی

مدیریت مدرسه ضمن تطابق هویت دانش‌آموزان و ثبت‌نام ایشان از طریق سامانه سیدا، کتاب‌های درسی هر پایه را باتوجه به تعداد دانش‌آموزان هر کلاس سفارش می‌دهد و همچنین مسئولیت تحویل کتاب‌ها به دانش‌آموزان را در موعدد مقرر خواهد داشت.

البته دانش‌آموزان می‌توانند با مراجعه به سامانه و وارد کردن کد ملی به همراه شماره سریال شناسنامه، کتاب های درسی دوازدهم تجربی را شخصا سفارش داده و با شروع سال تحصیلی از مدرسه مورد نظر دریافت نمایند.

یک فرصت جبران تضمینی؛ خرید کتاب‌ درسی دوازدهم رشته تجربی از کتابانه

اگر تمایل داشته باشید به هر دلیل، کتاب‌های‌تان را به‌صورت تک‌جلد تهیه نمایید یا زمان مشخص‌شده توسط سامانه را از دست داده‌اید، خوب است بدانید که امکان خرید کتاب درسی دوازدهم تجربی به‌صورت آزاد هم وجود دارد.

خرید کتاب درسی پایه دوازدهم از طریق وب‌سایت معتبر یا فروشگاهی که خودتان یا اطرافیان‌تان می‌شناسید، بی دردسرترین روش دنیا است! به این منظور، کتاب‌فروشی اینترنتی کتابانه امکان تهیه کتاب های درسی دوازدهم تجربی بدون نیاز به ثبت‌نام را فراهم نموده است.

در این روش قرار نیست مدارک هویتی شما تایید شود و یا الزاما در محل توزیع کتاب حاضر شوید! ضمن این‌که امکان سفارش کتب پایه دوازدهم تجربی در هر زمان از سال که بخواهید، مهیا است؛ در سریع‌ترین زمان ممکن و با چند کلیک، کتاب‌های دلخواه به سبد خرید مجازی اضافه شده و درب منزل تحویل داده می‌شود.

ویژگی‌های خرید کتاب درسی پایه دوازدهم تجربی به‌صورت آزاد (بدون ثبت‌نام)

  1. معمولا هزینه خرید کتاب درسی دوازدهم تجربی به‌صورت آزاد کمی بالاتراز نرخ مصوب دولتی است.
  2. محدود نبودن زمان برای ارائه کتاب، در فرایند خرید کتاب درسی به‌صورت آزاد، مزیت فوق‌العاده‌ای است و برای جبران اتفاقات پیش‌بینی نشده مانند گم کردن کتاب درسی، می‌تواند موثر باشد.
  3. برای خرید کتاب‌های درسی پایه دوازدهم تجربی به‌صورت آزاد، الزامی به وارد کردن کدملی یا شماره سریال شناسنامه نیست و روند خرید آسان‌تر خواهد بود.
  4. برای دریافت کتاب‌های درسی که به‌صورت آزاد سفارش داده می‌شود، کادر مدرسه نقشی نخواهد داشت و تمام مراحل ثبت سفارش و تحویل، درب منزل دانش‌آموز صورت می‌گیرد.

آموزش تصویری مراحل ثبت نام کتاب درسی دوازدهم تجربی

ابتدا نشانی irtextbook.ir یا irtextbook.com در مرورگر خود جستجو کنید.

وارد گزینه «ورود دانش آموزان» شوید.

نحوه ثبت نام کتاب های درسی

مشخصات را در قسمت زیر وارد کنید.

راه ثبت نام کتاب های درسی

سفارش خود را ثبت کنید و کتب درسی مورد نیازتان را انتخاب نمایید.

شیوه ثبت نام کتاب درسی

گزینه ثبت سفارش و پرداخت هزینه را انتخاب نمایید.

چگونه کتاب های درسی مدرسه را ثبت نام کنیم؟

در این مرحله باید مراحل پرداخت به وسیله کارت بانکی عضو شتاب را انجام دهید.

ثبت‌نام کتاب درسی دوازدهم تجربی 1403 - 1404 + ویدئو آموزشی

پس از این مرحله، ثبت نام شما انجام شده است.

کلام آخر

امیدواریم مطالب این مقاله در پاسخ به تعدادی از سوالات شما درمورد موعد و نحوه ثبت نام کتاب های دوازدهم تجربی موفق عمل کرده باشد. شما نیز اگر نکته‌ای دارید که در مقاله ذکر نشده، لطفا آن را با ما و دیگر مخاطبین سایت کتابانه به اشتراک بگذارید. ما همواره، منتظر شنیدن نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما هستیم.

مقالات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت