خرید کتاب امریکن انگلیش فایل

معرفی کتاب‌های امریکن انگلیش فایل استارتر 1 2 3 4 5 6

مجموعه کتاب American English File یک دوره شش سطحی (Starter,1 ,2 ,3 ,4 ,5) جامع و پرطرفدار آموزش زبان انگلیسی محصول انتشارات آکسفورد است که به سبب سبک آموزشی خاص و خلاقانه، انسجام ساختاری و محتوای متنوع و جذاب دارای طرفداران زیادی در سراسر جهان است. این مجموعه توسط دو تن از برترین و مجرب‌ترین‌ مدرسان زبان در سطح بین‌الملل، «کریستینا لاتام کُینگ» و «کلایو آکسِندن» گردآوری و تالیف شده و یکی از بهترین مجموعه‌های توصیه‌شده برای تسلط بر زبان انگلیسی به لهجه آمریکایی است.

هر کتاب امریکن انگلیش فایل چند ترم است؟

زمان یادگیری هر کتاب مجموعه‌ی American English File به آموزشگاه و نوع آموزش شما بستگی دارد. هر کتاب این مجموعه دارای 12 واحد است و آموزش هریک از کتاب‌های این مجموعه حدودا در دو ترم 28 یا 30 جلسه‌ای به طول می‌آنجامد.

معرفی کتاب های American English File

مشخصات بارز مجموعه کتاب American English File

دوره آموزشی American English File آموزش کلیه‌ی مهارت‌های زبان انگلیسی از جمله مکالمه، نوشتار، درک مطلب، لغات، ساختار گرامری و…، از سطح A1 تا C1 (مبتدی تا پیشرفته) را پوشش می‌دهد و تمرکز ویژه‌ای بر تقویت مکالمه و مهارت شنیداری و تلفظ صحیح لغات دارد. در واقع شما در هر سطح زبانی که قرار داشته باشید، می‌توانید کتاب مناسب سطح خود را در این مجموعه پیدا کنید.

مجموعه American English File شامل کتاب دانش‌آموز، کتاب کار، کتاب معلم، فایل فشرده صوتی و ویدئوهای آموزشی برگرفته از دنیای واقعی برای تسریع فرآیند یادگیری زبان و توسعه‌ی مهارت های ارتباطی است. این مجموعه با داشتن تمرینات بسیار زیاد برای تقویت مکالمه، همه زبان آموزان را به صحبت کرد وا می‌دارد.

مجموعه کتاب American English File، با توجه به کیفیت بالای آموزشی و آموزش کامل تمامی نکات موردنیاز زبان انگلیسی، منبع فوق‌العاده‌ای برای داوطلبان شرکت در آزمون آیلتس و دیگر آزمون‌های بین‌المللی زبان است.

ساختار مجموعه کتاب American English File

هر درس از مجموعه کتاب‌های American English File دارای دو بخش A و B است که به تقویت 4 مهارت اصلی زبان همراه با آموزش واژگان، تلفظ، قواعد دستوری و… می‌پردازد. ساختار هر درس این مجموعه کتاب‌ها شامل واژگان، تلفظ، شنیدن و مکالمه، مطالعه، نگارش و مرور و ارزیابی آموخته‌ها است.

دانلود کتاب American English File

سطح کتاب های امریکن انگلیش فایل

همانطور که اشاره شد مجموعه کتاب American English File دارای ۶ سطح برای افراد مبتدی تا پیشرفته است و شما در هر سطحی که باشید می‌توانید کتاب مناسب خود را انتخاب کنید. سطح‌بندی کتاب‌های این مجموعه به اختصار به صورت زیر است:

خرید کتاب American English File starter ویرایش سوم

کتاب American English File starter

کتاب American English File Starter: اولین کتاب این مجموعه و مناسب سطح مبتدی است که از زبان انگلیسی هیچ اطلاعاتی ندارند. موضوعات این کتاب شامل ایام هفته و کشورها، صفت‌ها و رنگ‌ها خوردنی‌ها و نوشیدنی‌ها و گرامر آن مربوط به افعال To Be، حال استمراری، گذشته ساده و شمارش اعداد می‌باشد.


خرید کتاب American English File 1 ویرایش سوم

کتاب American English File 1

کتاب American English File 1: دومین سطح این مجموعه و مناسب افرادی است که اطلاعات اندکی راجع به زبان انگلیسی دارند است. موضوعات این کتاب شامل خوشامد گویی، صحبت کردن در مورد احساسات، صفت، رنگ و اشیاء، تفریحات، تقویم و گرامر آن شامل افعال باقاعده و بی قاعده، قیدها و زمان آینده است.


خرید کتاب American English File 2 ویرایش سوم

کتاب American English File 2

کتاب American English File 2: سومین کتاب این مجموعه و مناسب سطح پیش متوسط (pre intermediate) است. موضوعات این کتاب شامل مسائل روزمره، شغل، آب و هوا، روز و ماه‌های سال، توصیف افراد و… و گرامر آن مربوط به حروف اضافه، کلمات پرسشی، آینده استمراری، افعال مجهول،جملات شرطی می‌باشد.


خرید کتاب American English File 3 ویرایش سوم

کتاب American English File 3

کتاب American English File 3: چهارمین کتاب این مجموعه و مناسب سطح متوسط است. موضوعات این کتاب شامل غذا، آشپزی و تمام موضوعات مربوط به آن، حمل و نقل، مکالمات تلفنی، فیلم‌و موسیقی، خرید ، شغل ، تحصیل و گرامر آن مربوط به جملات شرطی، حال کامل و گذشته کامل و زمان گذشته می‌باشد.


خرید کتاب American English File 4 ویرایش سوم

کتاب American English File 4

کتاب American English File 4: پنجمین کتاب این مجموعه و مناسب سطح بالاتر از متوسط است. موضوعات این کتاب شامل بیماری‌ها، مد و پوشاک، مسافرت با هواپیما، محیط زیست، رسانه، جرم و مجازات، کسب‌وکار و علوم و گرامر آن مربوط به استفاده از صفات به جای اسم، درک مطلب، اسامی جمع و اسامی غیر قابل شمارش، کمیت و مقدار و… می‌باشد.

خرید کتاب American English File 5 ویرایش سوم

کتاب American English File 5

کتاب American English File 5: آخرین کتاب این مجموعه و مناسب سطح پیشرفته است و با پایان رسیدن آن زبان‌آموزان آمادگی کامل برای شرکت در آزمون‌های بین‌المللی را دارند. موضوعات این کتاب شامل گردشگری، مکان و جابه جایی، زبان، تاریخ و جنگ، توصیف کتاب‌ها، پول و… و گرامر آن مربوط به صفات ترکیبی، جملات شرطی، جملات مقایسه‌ای، استفاده از فعل get و… می‌باشد.


امیدواریم که مطالب این مقاله، قدری از سوالات را شما را پاسخ گفته و در معرفی و بررسی خصوصیات کتاب های امریکن انگلیش فایل مفید عمل کرده باشد. شما نیز اگر تجربه مطالعه مجموعه کتاب American English File را دارید، می‌توانید نظرات خود را در قسمت کامنت‌ها با ما و دیگر مخاطبین کتابانه، به اشتراک بگذارید.

مقالات مرتبط:

1 Comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت