سطح بندی کتاب های تاپ ناچ

سطح‌بندی کتاب‌های تاپ ‌ناچ  (Top Notch) به چه ترتیب است؟

کتاب های تاپ ناچ از معتبرترین منابع آموزش زبان انگلیسی برای ارتقا سطح زبان از سطح مبتدی تا متوسط است که توسط انتشارات لانگمن در اختیار زبان‌آموزان قرار گرفته است. هر سطح مجموعه کتاب های Top notch شامل دو کتاب A و B است که از سطح Fundamental یا سطح مبتدی آغاز و پس از آن به سطوح Top Notch1، Top Notch2 (پیش متوسط) و Top Notch3 (متوسط) می‌رسند.

کتاب های تاپ ناچ به ترتیب

در حقیقت تاپ ناچ یک مجموعه 8 جلدی است. کتاب‌های Top Notch Fundamentals A و Top Notch Fundamentals B  دارای 7 درس و بقیه کتاب‌ها دارای 5 درس هستند. در ادامه با محتوای آموزشی هر سطح از کتاب های تاپ ناچ آشنا خواهیم شد.  

محتوای آموزشی هر سطح از کتاب های تاپ ناچ  

 

خرید کتاب تاپ ناچ فاندامنتالز
  • کتاب‌ Top Notch Fundamentals A و کتاب Top Notch Fundamentals B سطح مبتدی و اولین سطح این مجموعه است که به رنگ آبی ارائه می‌شود. هر کتاب این سطح 7 درس دارد و شامل آموزش متون، مکالمات، واژگان و نکات دستوری ساده چون زمان حال ساده و کلمات پرسشی ساده است.
خرید کتاب top notch 1
  • کتاب Top Notch 1A  و کتاب Top Notch 1B دارای رنگ قرمز هستند و بیشتر بر تقویت مکالمه و مهارت شنیداری تمرکز دارد. مکالمات سطح ساده‌ای دارند و به موارد روزمره چون احوالپرسی و معرفی خود، قبول یا رد درخواست، سفارش در رستوران و … اختصاص داده شده است. زبان‌آموز با استفاده از فایل‌های صوتی و آموزش واژگان می‌تواند تا سطح مکالمه خود را تا حد قابل‌قبولی افزایش دهد. گرامر این سطح نیز موارد ساده‌ای چون be going to و زمان حال و گذشته ساده را شامل می‌شود.
خرید کتاب top notch 2
  • کتاب Top Notch 2A و کتاب Top Notch 2B برای زبان‌آموزان سطح پیش متوسط زبان انگلیسی مناسب هستند که تا حدی بر واژگان و گرامر ابتدایی زبان مسلط شده‌اند و مایلند مهارت‌های اصلی زبانی، گرامر و دایره واژگان خود را تا حد متوسط ارتقا دهند. مکالمه‌ها در این سطح کمی گسترده‌تر می‌شوند.  گرامر این سطح نیز موارد ساده‌ای چون حال کامل، گذشته استمراری، اسامی قابل شمارش و… را شامل می‌شود.
خرید کتاب top notch 3
  •  کتاب‌ Top Notch 3A و کتاب Top Notch 3B  برای زبان‌آموزان سطح متوسط زبان مناسب است. هر کتاب دارای 5 فصل است که تمامی مهارت‌های زبانی را تا حد متوسط گسترش دارده و مانند سطوح قبلی، تاکید ویژه‌ای بر تقویت مکالمه دارد. کلمات و متون سطح نسبتا بالایی دارند و مباحثی چون سلامتی و درمان، تفریحات، آب و هوا، حوادث طبیعی و… را پوشش می‌دهند. گرامر این سطح نیز موارد ساده‌ای چون زمان‌های گذشته نقلی و بعید را شامل می‌شود.

کلام آخر

امیدواریم که مطالب این مقاله، قدری از سوالات را شما را پاسخ گفته و در بررسی سطح بندی کتاب های تاپ ناچ مفید عمل کرده باشد. شما نیز اگر تجربه مطالعه مجموعه کتاب Top Notch را دارید، می‌توانید نظرات خود را در قسمت کامنت‌ها با ما و دیگر مخاطبین کتابانه، به اشتراک بگذارید.

مقالات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت