دانلود کتاب Grammar in use

دانلود کتاب Grammar in Use

مجموعه کتاب Grammar in Use یکی از برترین منابع آموزش گرامر انگلیسی در جهان است که توسط «ریموند مرفین» تالیف گشته است. فایل PDF تمامی سطوح این مجموعه در ادامه برای شما زبان آموزان گرامی قرار داده شده تا متناسب با نیاز و سطح خود، آنها را دانلود نمایید.

دانلود کتاب های Grammar in Use با لهجه آمریکایی:

دانلود PDF کتاب Grammar in Use امریکن

دانلود کتاب های Grammar in Use با لهجه بریتیش:

دانلود PDF کتاب Grammar in Use با لهجه بریتیش

بسته‌ی دانلودی کتاب Grammar in Use شامل چه مواردی است؟

با کلیک بر روی لینک‌هایی که در ابتدای این صفحه تعبیه شده‌اند، امکان دانلود موارد زیر برای شما فراهم خواهد شد:

  • دانلود رایگان PDF کتاب Grammar in Use
  • دانلود رایگان PDF کتاب تمرین Grammar in Use
  • دانلود فایل صوتی کتاب های Grammar in Use

برای آشنایی بیشتر با مجموعه کتاب های Grammar in Use با این مقاله همراه باشید.

معرفی کتاب های Grammar in Use

همانطور که اشاره کردیم، مجموعه کتاب Grammar in Use یکی از منابع بسیار موفق و معتبر برای آموزش گرامر زبان انگلیسی است.

یکی از ویژگی‌های برجسته این کتاب، روش آموزش گرامر از طریق مثال‌های کاربردی می‌باشد. هر ساختار گرامری، با مثال‌هایی از جملات روزمره توضیح داده می‌شود که به زبان‌آموزان کمک می‌کند از این قواعد در گفتگوها و مکالمات واقعی استفاده کنند.

کتاب‌های Grammar in Use در سطوح مختلف عرضه می‌شوند و این امکان برای شما وجود دارد تا اساس سطح خود، کتاب مناسب را انتخاب کنید و به تدریج از مباحث ساده به مباحث پیشرفته‌تر پیش بروید.

این نکته نیز قابل ذکر است که طبق آمار و نظرسنجی‌ها، استفاده از کتاب‌های گرامر این یوز،  به زبان‌آموزان اعتماد به نفس بیشتری در استفاده از گرامر زبان انگلیسی می‌دهد؛ از آن‌جایی که این مجموعه، به عنوان یک منبع معتبر شناخته شده است، زبان‌آموزان می‌توانند با اطمینان و به طور مستمر از آن به عنوان منبع اصلی برای تقویت مهارت‌های گرامری خود استفاده نمایند.

دانلود کتاب گرامر این یوز

کدام کتاب از مجموعه Grammar in Use مناسب من است؟

این پرسش، برای بسیاری از زبان‌آموزانی که به تازگی قصد دارند تا از کتاب‌های Grammar in Use استفاده کنند، پیش می‌آید. در این قسمت، به راهنمایی این دسته از زبان آموزان پرداخته‌ایم.

پیش‌تر اشاره شد که مجموعه کتاب‌های Grammar in Use در سه سطح مختلف تدوین شده‌اند. با توجه به این موضوع:

کتاب Basic Grammar in Use و کتاب Essential Grammar in Use

کتاب Basic Grammar in Use و کتاب Essential Grammar in Use برای زبان‌آموزانی مناسب هستند که تازه وارد مسیر یادگیری زبان انگلیسی شده و اصول گرامری را از پایه آغاز می‌کنند. در این کتب، مفاهیم گرامری ابتدایی و مهم زبان انگلیسی به همراه تمرین‌های کوتاه و آسان ارائه شده‌اند. (مناسب سطح A1-A2)

کتاب Grammar in Use Intermediate و کتاب English grammar in Use:

اگر احساس می‌کنید سطح زبانی‌تان به مرحله متوسط رسیده، سطح کتاب Grammar in Use Intermediate و کتاب English grammar in Use، متناسب با لهجه‌ی انتخابی‌تان، برای شما مناسب است. سطح این کتا‌بها از این مجموعه، شامل مفاهیم گرامری پیشرفته‌تر و کاربردی‌تری نسبت به کتب قبلی است و به شما کمک می‌کند تا پایه زبان خود را تقویت کنید و درک بهتر و بیشتری از دستور داشته باشید. لازم است بدانید که تمرین‌های این کتاب نیز چالش‌برانگیزتر خواهد بود. (مناسب سطح B1-B2)

کتاب Advanced Grammar in Use:

اگر می‌خواهید مهارت‌های گرامری خود را تا سطح پیشرفته بالا ببرید یا قصد شرکت در آزمون‌های بین‌المللی، نظیر تافل یا آیلتس، را دارید، کتاب Advanced Grammar in Use مخصوص شماست. در این کتاب، مفاهیم گرامری جزئی‌تری بررسی می‌شوند و برای زبان‌آموزانی طراحی شده که حدود 70 الی 75 درصد از مسیر زبان‌آموزی خود را طی کرده‌اند. (مناسب سطح C1-C2)

فایل پی دی اف کتاب گرامر این یوز

خلاصه ویژگی های کتاب Grammar in Use و English Grammar in Use

کتاب‌های Grammar in Use ویژگی‌های کلی زیر را دارا هستند:

  • مناسب برای انواع سطوح
  • اولویت داشتن آموزش خودآموز
  • قابل استفاده برای معلمان و استفاده در کلاس‌های زبان
  • رنگی بودن چاپ و داشتن تصاویر متعدد
  • استاندارد بودن تقسیم‌بندی دروس و طراحی ساختار
  • حاوی تمارین تکمیلی و بازی‌های جالب برای تقویت مهارت دستور زبان
  • نوشته شده بر اساس زبان انگلیسی رایج در آمریکای شمالی

تفاوت‌ها و شباهت‌های دو مجموعه Grammar in Use  و English Grammar in Use

مجموعه کتاب‌های Grammar in Use و English Grammar in Use از انتشارات کمبریج، دو کتاب با کاربردهای مجزا هستند که در ادامه به شرح تفاوت ها و شباهت‌های آنها خواهیم پرداخت:

تفاوت‌ها:

لهجه: تنها تفاوت بارز و مهم این دو مجموعه در لهجه‌هایی است که آموزش می‌دهند. مجموعه English Grammar in Use برای آموزش گرامر زبان انگلیسی با لهجه‌ی British طراحی شده است؛ درحالی که کتاب‌های Grammar in Use انگلیسی را با لهجه آمریکایی به زبان آموزان آموز می‌دهند.

شباهت‌ها:

محتوا و مطالب: هر دو مجموعه کتاب به آموزش گرامر زبان انگلیسی می‌پردازند و این آموزش را از طریق مثال‌ها و تمارین متعدد ارائه می‌کنند.

سطوح زبانی: هر دو مجموعه کتاب، دارای سطح‌های مختلف، از سطوح مبتدی تا پیشرفته هستند.

دانلود کتاب English grammar in Use

یک توصیه‌ی کتابانه‌ای:

اگر می‌خواهید به طور عمومی گرامر زبان انگلیسی را یاد بگیرید و یادگیری شما جهت مهاجرت به یک کشور خاص نیست، کتاب های Grammar in Use ، با لهجه‌ی آمریکایی، یک منبع کارآمد است که به شما کمک می‌کند با سرعت و سهولت کافی به هدف خود برسید.

ساختار دروس در کتاب های گرامر این یوز

کتاب های گرامر این یوز دارای ساختار و طراحی ساده‌ای هستند. در ادامه به شکل مفصل توضیح داده می‌شود که هر کتاب گرامر چه ساختاری دارد:

هر کتاب گرامر شامل چندین درس است که هر درس به یک موضوع خاص کی‌پردازد. گرامری که در هر درس آموزش داده می‌شود، در 2 صفحه جمع‌آوری و نوشته شده است.

صفحه اول هر درس، صفحه‌ی آموزش است. در این صفحه، گرامر جدید زبان به همراه تصاویر و مثال‌های متعدد به زبان‌آموزان ارائه می‌شود. تصاویر و مثال‌ها باعث می‌شوند که مفاهیم گرامری بهتر درک شوند و کاربرد‌ واقعی آنها دیده شود. همچنین، نکات اضافه‌تری، جهت تکمیل آموزش، نیز ممکن است در این صفحه آمده باشند که به فهم بیشتر مطالب کمک کند.

صفحه دوم هر درس مخصوص تمرین و تست است. تعدای تمرین گرامری در این صفحه طراحی شده است تا زبان‌آموزان مطمئن شوند که نکات گرامری را به طور کامل یاد گرفته‌اند. تمرینات مختلفی که ممکن است از نوع جمله‌سازی، تکمیل جملات، ترجمه و… باشند.

پس از مطالعه‌ی گرامر در کتاب اصلی، نوبت به استفاده از کتاب تمرین می‌رسد. این کتاب فرصت تثبیت و استقرار مطالب را در ذهن زبان‌آموزان فراهم می‌کند.

لازم به ذکر است که همراه با کتاب‌های Grammar in Use، یک لوح فشرده نیز در اختیار زبان‌آموزان قرار میگیرد که شامل تمرینات بیشتر و لینکی است که امکان استفاده از نسخه آنلاین دیکشنری Cambridge را فراهم می‌کند.

فایل PDF کتاب grammar in Use

چگونه از کتاب های Grammar in Use استفاده کنیم؟

در هنگام طراحی کتاب های این مجموعه، اولویت بر مطالعه خودآموز این کتاب‌‌ها بوده است؛ اما برای استفاده در کلاس‌های زبان نیز کاملا مفید و کاربردی هستند.

نحوه‌ی استفاده از کتاب های گرامر این یوز به شکل خودآموز، بسته به برنامه‌ریزی شخصی هر کس، ممکن است متفاوت باشد؛ اما اگر ایده‌ای برای استفاده از این کتاب ندارید، می‌توانید از مراحل پیشنهادی کتابانه، که در ادامه برای شما نقل می‌شود، استفاده نمایید:

  1. بررسی ساختار کتاب: ابتدا یک نگاه کلی به کتاب بیندازید و با ساختار کلی کتاب آشنا شوید.
  2. تقسیم بندی: سپس، کتاب را به بخش‌هایی که در هر جلسه قصد دارید مطالعه کنید، تقسیم نمایید.
  3. صفحه اول هر درس: همانطور که در بخش قبلی این مقاله ذکر شد، صفحه اول هر درس به عنوان صفحه‌ی آموزشی شناخته می‌شود. از این صفحه شروع کنید و به توضیحات گرامری دقت نمایید. تصاویر و مثال‌های آورده شده در این صفحه بهترین راه برای درک مفاهیم گرامری است. دقت کنید و معانی و کاربردهای انواع جملات را یاد بگیرید.
  4. مطالعه دیالوگ: پس از مطالعه قواعد، به دیالوگ یا داستان کوتاه مرتبط با درس توجه کنید. معانی تمام جملات را یاد بگیرید و تلاش کنید تا مثال‌های گرامری را در متن یافته و هایلایت کنید.
  5. علامت‌گذاری کلمات جدید: همانطور که ذکر شد، کلمات جدید را با نشانه‌های خاصی مشخص کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا بارها و بارها با این کلمات مواجه شوید و راحت‌تر به خاطر بسپارید.
  6. استفاده از فلش‌کارت: برای هر قسمت از کلمات جدید، یک فلش‌کارت تهیه کنید و با کمک آن کلمات را تمرین کنید.
  7. صفحه دوم درس: پس از کامل شدن صفحه اول، به تمرین‌های موجود در صفحه دوم درس مراجعه کرده و آنها را انجام دهید.
  8. استفاده از کتاب تمرین: پس از اتمام هر درس، به کتاب تمرین مربوط به آن سطح مراجعه کنید و تمرین‌ها را به دقت انجام دهید تا مطمئن شوید که نکات گرامری را به طور کامل یاد گرفته‌اید.

نکته: مطالعه دروس کتاب های این مجموعه، هیچ نیازی به رعایت ترتیب ندارد و شما می‌توانید مطابق سلیقه‌ی خود و از هر کدام از دروس که مایلید، شروع به خواندن کنید.

آیا می‌توان از کتاب های Grammar in Use برای موفقیت آزمون آیلتس استفاده کرد؟

پاسخ به این سوال یک «بله»ی قاطع و محکم است.

کتاب های Grammar in Use، برای متقاضیان آزمون آیلتس، یک منبع محبوب محسوب می‌شود. در حقیقت، این مجموعه به طور مخصوص برای آماده‌سازی دانش‌آموزان و افرادی که قصد شرکت در آزمون‌های بین‌المللی، را دارند، طراحی شده است.

در آیلتس، مهارت‌های گرامری و دستور زبانی از اهمیت بسیاری برخوردار هستند و نمره‌بندی نهایی آزمون نیز بستگی زیادی به دانش گرامری شما دارد. لذا، داشتن یک منبع جامع برای یادگیری گرامر بسیار حائز اهمیت است.

توصیه می‌شود که متقاضیان آزمون آیلتس تا آخرین سطح این مجموعه کتاب‌ها را مطالعه کنند. زیرا با انجام تمرینات و تست‌های موجود در این کتاب‌ها، می‌توانند مهارت‌های خود را در این حوزه تقویت کرده  و با تیپ سوالات آزمون نیز آشنا شوند.

دانلود کتاب انگلیش گرامر این یوز

کلام پایانی

امیدواریم که مقاله وبسایت کتابانه، سوالات شما را درباره محتوا و دروس کتاب های Grammar in Use پاسخ داده باشد. چنانچه پس از دانلود فایل های پی دی اف بالا، همچنان نیاز به خرید کتاب Grammar in Use دارید، باید بدانید که فروشگاه کتابانه، کتاب‌های آموزش زبان را با تخفیفات بسیار قابل توجه و بالا به شما عزیزان ارائه خواهد کرد.

همچنین به یاد داشته باشید که ما همواره منتظر شنیدن نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما در رابطه با مقالات کتابانه هستیم. (+)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت