معرفی موج آزمون

معرفی مجموعه کتاب موج آزمون نشر الگو

مجموعه کتاب‌های موج آزمون یکی از از بهترین گزینه‌ها برای ایام جمع‌بندی می‌باشد. این کتاب برای داوطلبان کنکوری که در طول سال دروس را به طور کامل مرور کردند و الان به دنبال نظم دادن و جمع‌بندی آن مطالب هستند گزینه بسیار مناسبی می‌باشد.

در موج آزمون الگو آزمون‌های فصل به فصل، موضوعی و جامع ارائه شده و در تمامی سوالات همراه با پاسخنامه تشریحی کاملا مورد بررسی و تحلیل قرار می‌گیرد.

از دیگر بخش‌های برجسته این مجموعه می‌توانیم به درسنامه‌های خلاصه و نکته محور آن اشاره کنیم که در ابتدای هر فصل آورده شده است. (البته در برخی از دروس از درسنامه‌های درختی نیز استفاده شده که در یادگیری و تثبیت مطالب تاثیر شگفت انگیزی دارد.)

ویژگی‌های کتاب موج آزمون

  • از مهمترین ویژگی‌های کتاب‌های موج آزمون باید به مولفان این کتاب‌ها اشاره کنیم که اکثر آن‌ها اساتید انرژی اتمی و طراحان سوالات المپیادی و کنکوری می‌باشند. از این رو بسیاری از سوالات تالیفی این کتاب شباهت بسیاری به کنکور دارند.
  • ارائه آزمون‌های فصل به فصل، موضوعی و جامع که دست دانش آموز را باز می‌گذارد تا در هر زمانی که به آزمونی که حس می‌کند نیاز به یادآوری و جمع‌بندی دارد رجوع کند.
  • در ویرایش جدید کتاب‌های موج آزمون سعی شده تا در ابتدای هر فصل درسنامه‌ای خلاصه و کوتاه ارائه شود تا یادآوری هرچند کوتاه برای دانش آموز از آن درس خاص شکل گیرد و راحت‌تر به آزمون‌ها پاسخ دهد.

محتوای کتاب موج آزمون

احتمالا اکثرا فکر می‌کنند که کتاب موج آزمون فقط شامل آزمون می‌باشد اما این سری از کتاب‌ها شامل بخش‌های مختلفی می‌باشد که به آن اشاره می‌کنیم:

  • درسنامه‌های خلاصه و نکته محور و نمودارهای درختی
  • ارائه تعداد زیادی آزمون به شکل‌های مختلف (تعداد سوال هر آزمون 20 تا 30 تست می‌باشد.)
  • بیان زمان پیشنهادی برای پاسخگویی برای هر آزمون
  • پاسخنامه تشریحی همرا با تحلیل کامل هر سوال

موج آزمون مناسب چه دانش آموزانی است؟

همانطور که پیش‌تر ذکر کردیم سری کتاب‌های موج آزمون برای ایام جمع‌بندی تالیف شده‌اند، از این رو این کتاب به دانش‌آموزان یا بهتره بگیم به داوطلبان کنکوری پیشنهاد می‌شود که حتما درس خود را به طول کامل مرور کرده و از کتاب‌های تست هم استفاده کرده باشند. لازم به ذکر است با توجه با ساختار کتاب که آزمون‌‎های فصل به فصل قرار داده شده دانش آموزان پایه‌های دهم و یازدهم نیز می‌توانند از این کتاب استفاده کنند.

بهترین زمان استفاده از کتاب‌های موج ازمون

با توجه به این که موج آزمون برای ایام جمع بندی تالیف شده پس بهترین زمان برای جمع بندی دروس معمولا یک تا دوماه قبل از آزمون سراسری کنکور می‌باشد. البته اگر داوطلبی درسی را به طور کامل مرور کرده باشه در زمان‌های دیگرهم می‌تواند از این کتاب استفاده کند اما بهترین زمان برای جمع بندی و تثبیت مطالب همان تا دو ماه قبل از کنکور می‌باشد.

روش استفاده از کتاب موج آزمون

از آنجایی که در این سری از کتاب‌ها آزمون‌های فصل به فصل قرار داده شده توصیه کارشناسان ما این است که آزمون‌ها را به صورت ستونی استفاده کنید.

یعنی به این صورت که ابتدا آزمون فصل 1 پایه دهم پاسخ داده شود سپس آزمون فصل 1 از پایه یازدهم و همینطور فصل 1 از پایه دوازدهم و به همین شکل ادامه دهید. این روش باعث می‌شود که مطالب خیلی بهتر تثبیت شوند.

پرفروش‌ترین کتاب‌های موج آزمون

نشر الگو برای هر سه رشته ریاضی، تجربی و انسانی کتاب‌های موج آزمون را در دروس مختلف به چاپ رسانده که همگی آن‌ها نیاز جمع‌بندی دانش آموزان را برطرف می‌کند، اما اگر بخواهیم از لحاظ میزان فروش تعدادی از آن‌ها را نام ببریم در زیز به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

موج آزمون

راهنمای خرید مجموعه کتاب موج آزمون الگو

برای خرید کتاب‌های موج آزمون از فروشگاه‌های فیزیکی و حضوری محله‌های خود و یا فروشگاه‌های اینترنتی معتبر می‌توانید خرید کنید. ما در فروشگاه اینترنتی کتابانه سعی می‌کنیم تا بهترین منابع را با بیشترین تخفیف و کوتاه‌ترین زمان ممکن در هرجای ایران به دستتان برسانیم.


کلام آخر

در این مطلب سعی کردیم با نظرات کارشناسان و مدرسان کنکور مطالبی مفید و کمک کننده را در اختیار داوطلبین کنکور قرار دهیم. امیدواریم سهمی در موفقیتتان داشته باشیم. خوشحال می‌شویم شما نیز نظرات خود را با در میان بگذارید.

مقالات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت