بهترین کتاب‌های اوریگامی

بهترین کتاب‌های آموزش اوریگامی

اهمیت استفاده از کتاب‌های آموزش اوریگامی

اوریگامی یا هنر کاغذ و تا یک هنر ژاپنی است که با استفاده از کاغذ و روش‌های مختلف تا طرح‌های گوناگونی می‌توان خلق کرد. این هنر باعث بالا رفتن سطح خلاقیت در کودکان و نوجوانان می‌شود البته این هنر برای بزرگترها نیز بسیار جالب و کارآمد است.

لیستی از بهترین کتاب‌های آموزش اوریگامی در کودکان و نوجوانان

کتاب‌های اوریگامی در سطوح مختلف از آسان تا سخت از انتشارات مختلف موجود است که در این مقاله به ارائه‌ی لیستی از بهترین کتاب‌های این حوزه پرداختیم شما می‌توانید برای خرید آسان به سایت کتابانه مراجعه نمایید.


خرید کتاب جادوی اوریگامی
مجموعه کتاب جادوی اوریگامی

کتاب های جادوی اوریگامی در 2 جلد یکی از بهترین کتاب‌های آموزش اوریگامی می‌باشد که توسط نشر ذکر به چاپ رسیده است. ساختن اشکالی از طبیعت، اشیاء، حیوانات و … به کمک کاغذ و تا کردن بدست می‌آید آموزش ها مرحله به مرحله شماره‌گذاری شده و کودکان می توانند به ترتیب جلو بروند و شکل مورد نظر را بسازند.


مجموعه اوریگامی حجمی انتشارات نخستین
مجموعه کتاب اوریگامی حجمی

کتاب‌های اوریگامی حجمی از انتشارات نخستین در 3 جلد یکی از بهترین کتاب‌های آموزش اوریگامی در کودکان محسوب می‌شود. این مجموعه با استفاده از کاغذ و تا آموزش می‌دهد که کودکان چگونه اشکال با حجمهای مختلف را بسازند. استفاده از این کتاب ها کمک می‌کند تا کودکان بیاموزند دست به خلاقیت بزنند و تلاش کنند تا اشکال جدید بسازند.


خرید کتاب کاردستی های کاغذی من
مجموعه کتاب کاردستی‌های کاغذی من (اوریگامی آسان)

کتاب‌های کاردستی های کاغذی من در 4 جلد یکی از بهترین کتاب‌های آموزش اوریگامی می‌باشد که توسط انتشارات سایه گستر به چاپ رسیده است. این مجموعه در قالب اوریگامی در ساده‌ترین شکل ارائه شده و به شکل مرحله به مرحله آموزش ساختن حیوانات و اشیا و … را با کمک کاغذ و تا آموزش می‌دهد.


خرید کتاب اوریگامی
کتاب هنر کاغذ و تا (اوریگامی)

کتاب اوریگامی یکی از بهترین کتاب‌های آموزش اوریگامی می‌باشد که توسط انتشارات آوند دانش به چاپ رسیده است. این کتاب از سری کتاب‌های دامیز می‌باشد که در آن در ساده‌ترین شکل به آموزش هنر تا زدن کاغذ پرداخته و برای تمامی گروه سنی قابل استفاده می‌باشد.


خرید کتاب اوریگامی از انتشارات نغمه نواندیش
کتاب آموزش اوریگامی انتشارات نغمه نواندیش

کتاب آموزش اوریگامی از انتشارات نغمه نواندیش یکی از بهترین کتاب‌های آموزش اوریگامی است که در چندین جلد با نام‌های اوریگامی برای کودکان،اوریگامی حیوانات، اوریگامی ساده، اوریگامی حیوانات دریایی، اوریگامی برای کودکان و غیره برای گروه سنی الف تا ج قابل استفاده می‌باشد.


اوریگامی یکی از سرگرم کننده‌ترین و ساده‌ترین هنرهاست که فقط احتیاج به یک کاغذ دارد بنابراین برای تمامی افراد قابل دسترسی است. شما هنر دیگری می‌شناسید که در عین سادگی مهیج نیز باشد؟(+)

مطالعه بیشتر: بهترین کتاب‌های آموزش نقاشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت