علوم و فنون ادبی خیلی سبز

نقد و بررسی علوم و فنون ادبی خیلی سبز (دهم، یازدهم، دوازدهم و جامع)

کتاب تست علوم و فنون خیلی سبز با متمایز کردن نکات برتر، پوشش تیپ‌های مختلف سؤالات شامل تست‌های تک‌ موضوعی، ترکیبی و الفبایی، طبقه‌ بندی سؤالات از متوسط به دشوار و… توانسته نظر داوطلبان و معلمان را به خود جلب کند.

ویژگی‌های کتاب تست علوم و فنون ادبی خیلی سبز

علاوه بر عرضه‌ی درسنامه جامع، پرسش‌‌های چهارگزینه‌ای متعددی از هر درس کتاب درسی براساس میزان دشواری مطلب، طرح و طبقه‌بندی شده‌ که به گفته ی مولف دانش‌آموزان را آماده‌ی موفقیت در هرگونه آزمون آزمایشی و کنکور می‌کنند.

لازم به ذکر است که این پرسش‌های چهارگزینه‌ای ترکیبی از پرسش‌های تالیفی و برگزیده آزمون‌های آزمایشی است که تیپ های مختلفی از پرسش‌های چهارگزینه‌ای درس علوم و فنون کنکور سراسری را شامل می شود.

برای مثال، برای اختیارات وزنی در بخش عروض قافیه همواره سوالاتی با سبک های متفاوتی در کنکور وجود دارد که در این کتاب به طور کامل به آن پرداخته شده است.

نقاط قوت علوم و فنون ادبی خیلی سبز

  • آموزش مباحث به طور کامل و جامع
  • بیان ساده و قابل فهم توضیحات
  • نوشتن توضیحات تکمیلی نکات با فونتی متفاوت و لحنی صمیمی
  • نوشتن نکات تکمیلی مباحث تحت عنوان «توجه»
  • ارائهٔ مثال‌های فراوان برای فهم ملموس‌تر دانش‌آموزان
  • استفادهٔ فراوان از جدول

فهرست کتاب‌های علوم و فنون خیلی سبز

کتاب تست علوم و فنون ادبی دهم خیلی سبز

در ابتدای هر درس علوم و فنون دهم خیلی سبز، ابتدا مفهوم اصلی درس تحت عنوان “لب مطلب” و بعد از آن محتوا و شرح مطالب هر درس ارائه شده و درپایان هر درس جمع آوری مطالب خوانده شده، تحت عنوان “مخلص کلام” آورده شده که باعث آمادگی برای پاسخ به سوالات پایان درس است.

درسنامه و پاسخنامه ی کتاب تست علوم و فنون ادبی دهم خیلی سبز شامل نکات و مطالب مهم هستند که دانش آموزان با فراگرفتن این نکات در حل سوالات مشابه، دچار سردگمی نمی شوند.

کتاب حاضر، تمام کتاب درسی را پوشش داده و باعث تسلط داوطلبان به تمام سوالات می شود. این مجموعه هر بیت از شعر های کتاب درسی را بازگردانی کرده و سپس معنی و مفهوم آن ها را نیز ارائه کرده که یکی از بهترین منابع آموزشی برای داوطلبان کنکور است که آن ها را به تمام مطالب کتاب درسی مسلط می کند و در آخر هر بخش مطالب مهم را تحت عنوان “کارگاه تحلیل”بررسی می کند.

نقد و بررسی علوم و فنون ادبی خیلی سبز (دهم، یازدهم، دوازدهم و جامع)
ویژگی‌های کتاب علوم و فنون دهم خیلی سبز
  • درسنامه جامع و بسیار خوب
  • لحن خوب و صمیمی
  • روند آموزشی مناسب تست ها
  • ​پاسخ نامه تشریحی مناسب​

کتاب تست علوم و فنون ادبی یازدهم خیلی سبز

بخش اول کتاب تست علوم فنون ادبی یازدهم خیلی سبز شامل یک یادداشت است که در ابتدای هر درس، برای آشنایی با کلیات درس و موضوع آن نوشته شده است. این بخش در واقع مقدمه ای برای ورود به درس می باشد.

پس از آن درس نامه شرح داده شده که تمامی محتوای اصلی کتاب درسی را پوشش داده و منطبق با استاندارد آن است. تعاریف موجود در درس نامه معمولا با یک گفتار کوتاه شروع می شوند. تعاریف، جامع و کاربردی بوده و برای دانش آموز ساده سازی شده اند. بخش بعدی بخش مخلص کلام نام دارد.

مخلص کلام نوشته ای است که در پایان هر درس، برای مرور و جمع بندی مطالب خوانده شده قرار داده شده است و به تثبیت مطالب در ذهن بلند مدت کمک شایانی می نماید. 

پس از یادگیری درس نامه و مرور آن در بخش مخلص کلام، پرسش های چهار گزینه ای مربوطه گردآوری شده است. تمامی تست ها منطبق با استانداردهای کنکور سراسری بوده و مطالب حفظی، کاربردی، مفاهیم بیت ها و داده های ترکیبی را پوشش می دهند.

در پایان کتاب پاسخنامه ی تشریحی جامع، مختصر و مفید نوشته شده که وجود نکات یا راه حل کنکوری و حتی فریب طراح تست را پس از پاسخ تشریحی توضیح داده است.

نقد و بررسی علوم و فنون ادبی خیلی سبز (دهم، یازدهم، دوازدهم و جامع)
ویژگی‌های کتاب علوم و فنون یازدهم خیلی سبز
  • پوشش تست های کنکوری
  • پوشش تیپ های متنوع تست ها
  • درسنامه نموداری و خلاصه

کتاب تست علوم و فنون ادبی دوازدهم خیلی سبز

کتاب تست علوم و فنون ادبی جامع دوازدهم خیلی سبز با یک طرح آموزشی متفاوت و جامع به عنوان یکی از کامل ترین منبع آموزشی این مباحث برای رسیدن به موفقیت دانش آموزان در درس علوم و فنون برای کنکور است.

دانش آموزان در این کتاب تمام مباحث حفظی تاریخ ادبیات و سبک شناسی را در اختیار دارند و همچنین آموزشی کامل از مباحث دشوار ” آرایه های ادبی” و ” عروض و قافیه”  را با شگردی متفاوت می آموزند.

ضمن اینکه تمام نکته های مهم کنکوری را که در کتاب های دیگر به ندرت می توان یافت در این کتاب بررسی می نمایند.

در بخش پرسش های چهارگزینه ای کتاب سعی بر این بوده است که از همه تیپ سوالی که در راستای سوالات کنکور سراسری است تست طراحی شود. از تست های تک موضوعی گرفته تا تست های ترکیبی و الفبایی، تمام پرسش ها از سطح متوسط تا دشوار چیدمان شده اند.

نقد و بررسی علوم و فنون ادبی خیلی سبز (دهم، یازدهم، دوازدهم و جامع)
ویژگی‌های کتاب علوم و فنون دوازدهم خیلی سبز
  • آموزش کامل قافیه به همراه درسنامه و تست
  • گردآوری قرابت معنایی و لغات جامع
  • تست های سبک شناسی

کتاب تست علوم و فنون ادبی جامع خیلی سبز

کتاب علوم فنون جامع خیلی سبز در پنج بخش مجزا تدوین شده که به ترتیب شامل مباحث زیر است: در ابتدا بخشی تحت عنوان کلیات علوم و فنون ادبی وجود دارد که در آن به طور جامع و خلاصه‌وار مباحث مبتنی بر حافظه سه سال دسته‌بندی شده اند.

عروض و قافیه

سپس بخش عروض و قافیه قرار دارد؛ در این قسمت مباحث به صورت پایه‌ای و به ساده‌ترین و نکته‌ای‌ترین شکل ممکن آموزش داده شده و مثال‌های متنوع و متعددی که از داخل و خارج کتاب گردآوری و طراحی شده و مخاطب را در این مبحث از منابع دیگر بی‌نیاز می‌کند.

آرایه‌های ادبی

یکی دیگر از بخش های کتاب تست علوم و فنون ادبی جامع انسانی خیلی سبز آرایه‌های ادبی می باشد. نکته‌ای که در زمینه‌‌ی آموزش آرایه‌ها وجود دارد، آموزش براساس ارتباط بین آرایه‌هاست که یادگیری آرایه‌ها را برای داواطلبان آسان‌تر و منطقی‌تر می‌کند. این موضوع در آموزش عروض و قافیه نیز رعایت شده و باعث تسلط هرچه بیشتر دانش‌آموزان بر این دو مبحث فنی و مهم می‌شود.

تاریخ ادبیات

همچنین بخشی مختص به تاریخ ادبیات و سبک‌شناسی ارائه شده که در این قسمت نیز همچون بخش اول با یک جمع‌بندی کامل و منسجم با صرف مدت زمان کمتر مطالب بیشتری را خواهید آموخت.

قرابت معنایی

و در انتها، مفهوم و قرابت معنایی که در این قسمت سعی شده مجموعه‌ای تمام و کمال از پرسش‌‌های چهارگزینه‌ای که تمامی مفهوم‌های کتابهای علوم و فنون را تحت پوشش قرار می‌دهد ارائه داده‌شود.

نقد و بررسی علوم و فنون ادبی خیلی سبز (دهم، یازدهم، دوازدهم و جامع)
ویژگی‌های کتاب علوم و فنون جامع خیلی سبز
  • آموزش تمام مباحث مربوط به علوم و فنون
  • ارائه شگردهای کاربردی برای پاسخ به تست‌های کنکور
  • بیش از 2000 تست کنکوری و تالیفی

راهنمای خرید کتاب علوم و فنون خیلی سبز

با مراجعه به سایت کتابانه با بررسی دقیق‌تر هر محصول و اطلاع از قیمت و تخفیف هر کدام می‌توانید اقدام به خریداری کتاب مورد نیاز خود کنید.

در این مطلب سعی کردیم تا کتاب‌های علوم و فنون ادبی خیلی سبز که جز قویترین کتاب‌های علوم و فنون کنکور می‌باشد را بررسی کنیم.

خوشحال می‌شویم نظرات شما را نیز همراه خود داشته باشیم.

مقالات پیشنهادی کتابانه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت