بهترین کتاب های آموزش نقاشی به کودکان

بهترین کتاب‌های آموزش نقاشی به کودکان

اهمیت استفاده از کتاب‌های آموزش نقاشی برای کودک

کتاب‌های آموزش نقاشی کمک می‌کنند تا کودک بیاموزد با دقت بیشتری به محیط اطراف نگاه کند. این کتاب‌ها در مرحله‌ی اول اشکال هندسی را به کودک می‌آموزند و در مرحله‌ی بعدی از کودک میخواهند تا به دقت به شی مورد نظر که الگوی نقاشی می‌باشد نگاه کنند و اشکال هندسی‌ای که در آن می‌بینند را بگویند و با کمک گرفتن از آنها تصویر مورد نظر را بکشند. این راه کمک می‌کند تا کودک دقیق‌تر، متمرکز‌تر و خلاقانه تر رشد کنند.

لیستی از بهترین کتاب‌های آموزش نقاشی مناسب کودکان

در این مقاله عنوان بهترین و کاربردی‌ترین کتاب‌های آموزش نقاشی کودک به همراه توضیحی از چگونگی آموزش آنها ارائه شده است. برای خرید و یا مشاهده‌ی این کتاب‌ها می توانید به سایت کتابانه مراجعه نمایید.


خرید کتاب آموزش نقاشی مرحله به مرحله
مجموعه کتاب آموزش نقاشی مرحله به مرحله

کتاب‌های آموزش نقاشی مرحله به مرحله یکی از بهترین کتاب‌های آموزش نقاشی به کودکان است که در چندین جلد از طریق خطوط اولیه و اشکال هندسی مثل دایره، لوزی و … به گروه سنی الف و ب آموزش می‌‌دهد که چطور حیوانات مختلف، میوه‌ها، شخصیت های کارتونی و … بکشند.


خرید کتاب بیا بیا نقاشی
مجموعه کتاب بیا بیا نقاشی

کتاب‌های بیا بیا نقاشی باشی یکی از بهترین کتاب‌های آموزش نقاشی به کودکان می‌باشد که توسط نشر ذکر به چاپ رسیده است. در این مجموعه کتاب دو جلدی که مخصوص گروه سنی 3 سال به بالا تالیف شده است به آموزش نقاشی توسط کف دست و کف پا پرداخته تا کودک بتواند به راحتی نقاشی مورد علاقه ش را بکشد.استفاده از این کتاب به افزایش قدرت تخیل و خلاقیت کودک نیز کمک می کند.


خرید کتاب آموزش نقاشی قدم به قدم
مجموعه کتاب آموزش نقاشی قدم به قدم برای کودکان پیش دبستان و دبستان

مجموعه کتاب آموزش نقاشی قدم به قدم یکی از بهترین کتاب‌های آموزش نقاشی برای کودکان می‌باشد که با کمک اشکل هندسی مثل دایره، مثلث و مربع و به شکل مرحله به مرحله به کودک می‌آموزد که چطور نقاشی بکشد. این کتاب سعی دارد به کودکان بیاموزد که خوب به اشیاء نگاه کنند و شکل آن را به ذهن بسپارند تا خلاقیتشان زیاد شود و با استفاده از اشکال بتوانند آنها را به راحتی ترسیم کنند.


خرید مجموعه آموزش طراحی و نقاشی آنا
مجموعه آموزش طراحی و نقاشی آنا

مجموعه آموزش طراحی و نقاشی آنا که شامل 6 جلد کتاب می‌باشد یکی از بهترین کتاب‌های آموزش نقاشی به کودکان است. این مجموعه در قالب 2 گروه سنی (3 تا 7 سال) و (6 تا 11سال) به آموزش نحوه ‌ی ترسیم 52 تصویر از اشیاء، حیوانات، وسایل نقلیه و غیره با کمک اشکال هندسی که در اطراف نهفته، پرداخته است.


والدین تلاش می‌کنند تا در سنین کم استعداد کودک خود را کشف و آن را پرورش دهند یکی از استعدادهایی که می توان از سن پایین آن را پرورش داد نقاشی است که ناشران مختلف با چاپ کتاب‌های آموزشی متعدد در سطوح مختلف به یاری والدین آمده‌اند.(+)

مطالعه بیشتر: بهترین کتاب های رنگ آمیزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت