مقاله بهترین کتاب های برجسته

بهترین کتاب های برجسته (pop up) برای کودکان

اهمیت استفاده از بهترین کتاب‌های پاپ آپ برای کودکان

امروزه والدین سعی می‌‌کنند تا از ابزارهای مختلفی جهت بالا بردن سطح آگاهی کودکان استفاده نمایند کتاب های پاپ آپ یکی از این ابزارها می‌باشد این کتاب‌ها قدرت تجسم سه بعدی را نیز در کودکان افزایش می‌دهد

لیستی از بهترین کتاب‌های برجسته کودک

در این مقاله به معرفی تعدادی از بهترین کتاب‌های برجسته مناسب کودکان و نوجوانان پرداخته شده است برای مشاهده و خرید این کتاب‌ها می‌توانید به سایت کتابانه مراجعه نمایید.


کتاب قصه های مشهور جهان
مجموعه کتاب قصه‌های مشهور جهان

کتاب‌ قصه‌های مشهور یکی از بهترین کتاب‌های برجسته می‌باشد که توسط نشر افق به چاپ رسیده است. این مجموعه در 4 جلد به معروفترین قصه‌های دنیای کودکان پرداخته داستان‌هایی مثل سیندرلا، پینوکیو، علاءالدین و گربه‌چکمه پوش می‌باشد.


خرید کتاب ماجراهای فسقلی
مجموعه کتاب ماجراهای فسقلی

کتاب‌های ماجراهای فسقلی یکی از بهترین کتاب‌های برجسته می‌باشد که توسط انتشارات آریانوین به چاپ رسیده است. این مجموعه در قالب شعر در جلد‌های مختلف، مناسب گروه سنی ب، به معرفی اشیاء، حیوان؛ میوه‌ها، شغل‌ها و … پرداخته است.


کتاب اطلس سه بعدی جهان
کتاب اطلس سه بعدی جهان

کتاب اطلس سه بعدی جهان یکی از بهترین کتاب‌های برجسته می‌باشد که توسط نشر جابیرو به چاپ رسیده است. این کتاب یک اطلس جغرافیایی می‌باشد که به معرفی قاره‌ها، کشورها، مردم و مکان‌های دیدنی، فرهنگ‌ها و جاذبه‌های گردشگری هر منطقه پرداخته است.


کتاب واقعیت های سه بعدی از فضا
کتاب واقعیتهای سه بعدی از فضا

کتاب واقعیت‌های سه بعدی از فضا یکی از بهترین کتاب‌های برجسته می‌باشد که توسط نشر جابیرو به چاپ رسیده است. در این اثر در قالب اشکال سه بعدی به معرفی زمین، منظومه شمسی، خورشید گرفتگی، ماه گرفتگی، بارش شهاب سنگ و … پرداخته شده و تصاویر حجمی باعث شده هیجان دنیای فضا ملموس‌تر و قابل درک‌تر شود.


کتاب بهترین قصه‌های دنیا
کتاب بهترین قصه های دنیا

مجموعه کتاب بهترین قصه‌های دنیا یکی از بهترین کتاب‌های برجسته می‌باشد که توسط نشر قدیانی به چاپ رسیده است. این مجموعه نیز به ارائه‌ی قدیمی‌ترین داستان‌ها و افسانه‌ها مثل خانه شکلاتی، هنسل گرتل، سفیدبرفی و … که کودکان بسیار به آنها علاقه دارند پرداخته تصاویر این کتاب برجسته بوده و با باز شدن هر صفحه تصاویر حجمی دیده می‌شوند


کتاب شگفتی های بدن
کتاب شگفتی بدن انسان

کتاب شگفتی های بدن انسان یکی از بهترین کتاب‌های برجسته می‌باشد که توسط انتشارات تولد به چاپ رسیده است. این کتاب به معرفی اجزای بدن به همراه تصاویر برجسته پرداخته که برای کودکان و نوجوانان بسیار جذاب و هیجان انگیز است به همین دلیل بین گروه سنی ب و ج پرطرفدار می‌باشد.


کتاب‌های برجسته یا pop up جزء کتاب‌هایی محسوب می‌شوند که در بین کودکان بسیار پرطرفدارند این به خاطر نوع طراحی تصاویر موجود در آنهاست که به شکل سه بعدی است. از بهترین ویژگی های این کتاب‌ها افزایش قدرت تجسم ذهنی اشکال در کودکان می‌باشد.(+)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت