بهترین کتاب های کودکان بالای 3 سال

بهترین کتاب‌های گروه سنی +3 سال

اهمیت کتاب خوانی برای کودکان بالای 3 سال

خواندن کتاب بسیاری از مهارت‌ها را در کودک تقویت می‌کند آنها می‌آموزند که چطور تا پایان یک آموزش و یا مطلب خوب گوش کنند، درکشان از مفاهیم بالا می‌رود و از همه مهمتر دایره لغاتشان افزایش می‌یابد.

تعدادی از بهترین کتاب‌های مناسب کودک 3 سال به بالا

لازم است بدانیم خواندن کتاب از جمله کارهایی است که باید به کودک آموخت ولی از آن مهمتر انتخاب بهترین کتاب و مناسب گروه سنی آنهاست تا آنها را دچار سردرگمی نکند و کودک بتواند با آن ارتباط بگیرد. کتابانه با ارائه‌ی این مقاله شما را برای انتخاب بهترین کتاب برای گروه سنی 3 سال به بالا راهنمایی می‌کند.


کتاب شعر کودک بالای 3 سال
کتاب شعر کودکان بالای 3 سال

کتاب‌های شعر کودک یکی از بهترین کتاب‌های کودکان بالای 3 سال محسوب می‌شود که هم می‌تواند جنبه آموزشی داشته باشد و هم جنبه‌ی سرگرم کننده، والدین می‌توانند برای رسیدن به یک هدف تربیتی از شعر استفاده کنند چرا که تاثیر بیشتری دارد به این دلیل که اشعار معمولا آهنگین هستند و راحتتر در ذهن باقی می‌مانند.


کتاب های هوش کودک

کتاب‌های هوش مناسب کودکان بالای 3 سال

کتاب‌های هوش یکی از بهترین کتاب‌های کودکان بالای 3 سال می‌باشد. رشد و پرورش فکر یکی از مهمترین نکاتی است که والدین باید از همان سالهای اولیه زندگی کودکشان به آن توجه کنند و راههای مناسبی را برای ارتقای سطح هوش فرزندشان به کار بگیرند یکی از این راهها استفاده از کتاب‌های هوش است که گستره‌ی وسیعی نیز دارد.


معرفی مقاله: بهترین کتاب های آموزش نقاشی به کودکان


خرید کتاب رنگ آمیزی
کتاب رنگ آمیزی کودکان بالای 3 سال

کتاب رنگ‌آمیزی کودکان یکی از بهترین کتاب‌های کودکان بالای 3 سال می‌باشد. تصاویر کتاب‌های رنگ آمیزی کودکان بسیار متنوع هستند؛ مناظر طبیعی گوناگون، فصول سال، اشیاء، وسایل ساده و پیچیده، حیوانات، افراد در لباس مشاغل مختلف، گل‌ها، درختان و گیاهان، خانه‌ها و ساختمان‌های کوچک و بزرگ، و… از جمله تصاویر کتاب‌های رنگ آمیزی کودک هستند.


کتاب مقاله سودوکو
کتاب های سودوکو برای کودکان بالای 3 سال

کتاب‌های سودوکو یکی از بهترین کتاب‌های کودکان بالای 3 سال می‌باشد که توسط انتشارات مختلف به چاپ رسیده است. سودوکو یک بازی معمایی ژاپنی می‌باشد که امروزه در همه جای جهان شناخته شده است و انواع مختلفی نیز دارد، حل جداول سودوکو بهترین روش‌ تقویت حافظه، تقویت قدرت حل مسئله در کودکان و کاهش اضطراب می‌باشد. کتاب‌های سودوکو اغلب از سطح ساده برای کودکان تا سطوح پیشرفته برای بزرگسالان طراحی و تالیف شده است.


بهترین کتاب های ماز
کتاب‌های ماز برا ی کودکان بالای 3 سال

کتاب‌های ماز (هزارتو) یکی از بهترین کتاب‌های کودکان بالای 3 سال می‌باشد این کتاب‌ها هم جنبه‌ی سرگرمی دارد و هم فعالیتی است که به افزایش تمرکز و دقت کمک می‌کند. کتاب‌های ماز برای تمامی گروه‌های سنی از کودک تا بزرگسال قابل استفاده است.


برای رشد فکری و افزایش خلاقیت در کودکان بهتر است آنها را با کتاب‌ها آشنا کنیم البته بهتر است به رده سنی آنها و آنچه که مورد نیاز آنها نیز هست حتما توجه شود. شما فکر می‌کنید چه موضوع دیگری وجود دارد که در لیست ارائه شده به آن اشاره نشده است.(+)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت